Vodafone's Brand en Visie

Onze leefritme filosofie

Ons leven is in beweging. Elke dag is anders. Er bestaan geen vaste tijden meer, vaste patronen is al snel iets van verleden tijden. Afspraken en gebeurtenissen kunnen op het laatste moment veranderen.

Vergelijkbaar is ook het leven van mensen om ons heen in beweging. Ons leefritme wordt steeds meer bepaald door het individuele niveau, zowel op het werk als thuis. We ontbijten niet meer samen, werken niet meer op dezelfde locatie, en komen niet meer op dezelfde tijd thuis. Oftewel: we zijn steeds minder vaak bij elkaar.

Maar toch blijft er de behoefte om samen te zijn en om ervaringen en belevenissen te delen met anderen. Zo ook de blijvende behoefte om samen te werken alsof we toch bij elkaar zijn, en om snel te reageren op wat er om ons heen gebeurt. We willen daarom geen beperkingen van locatie meer voelen. Dat is nou precies de ambitie van Vodafone.

We willen dat mensen controle hebben over hun wereld, zelfs onderweg. We willen ze graag het beste uit hun werk laten halen wanneer ze dit willen en het even aan de kant kunnen zetten wanneer het hen uitkomt. Ze in staat stellen op een natuurlijke wijze in contact te blijven met iedereen en alles wat voor hen belangrijk is zodat ze de nabijheid kunnen blijven ervaren en dicht bij hun geliefden kunnen zijn.

We willen mensen de mogelijkheid geven om alle mogelijkheden van de wereld te kunnen verkennen en beleven, ongeacht hun locatie. Deze mogelijkheden bestaan er dan altijd voor hen, ongeacht hun locatie en altijd dichtbij. Ze kunnen het meeste uit hun tijd halen. Dat is waar Vodafone voor staat.

Zie ook: http://www.vodafone.nl/zakelijk

 

dimension-data accenture colt employu ibm kpmg cgi pwc samsung speakup tsystems upc vodafone cisco voiceworks orangebusinessservices bt

Custom Magazines


Channel BV, uitgever van onder andere het management tijdschrift ICT Update helpt marktpartijen om op effectieve wijze directies te bereiken met relevante bedrijfsinformatie. Channel BV biedt hiervoor een brede reeks diensten en productvormen. Variërende van traditionele relatiemagazines tot e-zines, websites, evenementen en e-mail nieuwsbrieven.

Meer informatie over een eigen magazine?